şerefsizim ama suçsuzum...

5 Ocak 2010 Salı

MISIR,FİLİSTİNE YOL AÇIK KONVOYUNA SALDIRDI.

israil güdümündeki mısır devleti(ben son davranışından sonra böyle düşünüyorum),filistine yardım getiren konvoya her türlü zorluğu çıkardıktan sonra şimdi de konvoya saldırdı.mısır,müslüman bir ülke görünümünde olmasına rağmen,bu konvoyu karşılayan mısırlılara hiç rastlanılmamıştır(gelen görüntüler ve bilgiler bu yönde).mısır devlet başkanlarının kalpleri karartılmıştır bunu biliyoruz,halkın da mı?bu konvoya halk sahip çıkmalıydı.herkes,konvoyun olduğu yere gidip destek verecek diye bir görüntü beklemiyorum,beklemiyordum,ancak hiç mi sivil toplum kuruluşu,duyarlı insanı yok bu devletin.
yazık...
israilde bile filistin halkına destek olan yahudiler var,bunu biliyoruz.eylemlere katılan yahudiler var...
yazık mısır yazık...benim için artık ha mısır ha israil! MISIR = İSRAİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder