şerefsizim ama suçsuzum...

16 Mart 2009 Pazartesi

Davos


Recep Tayyib Erdoğan'ın Davos çıkışı, İslam halkları arasında heyecanla karşılandı. Ülkemizde de derdi üzüm yemek olan herkesimin insanından da olumlu cevap buldu.Ancak kendini islam halkı adletmeyen ya da derdi üzüm yemek olmayan,derdi sadece bağcı ile olanlar ise bir çok kılıf altında eleştiri yapmaya çalıştılar.Hani bilmeyen birisi zanneder ki; bu insanlar,aslen yahudi.

Yok "Diplomasi ağzı bu değilmiş?",yok "Şimdi kimbilir nelerle karşılaşabilirmişiz?"vs.vs.İnanın bunların hiç biri beni ilgilendirmedi(eleştiri anlamında).İnsanlık anlamında ilgilendirdi ki;asıl tepkimi o zaman dillendiriyorum.

Ne ağzı olursa olsun,bu tepkinin adı,insanlıktır.İnsan için söylenenler beni ilgilendiriyor.Hele Erdoğan'ın "Siz insan öldürmeyi iyi bilirsiniz!"söylemi en çok takdirimi toplayan cümleydi.Keşke orada "Siz,çocuk öldürmeyi iyi bilirsiniz!"deseydi.

Benim olaya bakışım,Başbakanımızın moderatöre kızıp,söyledikleri ve ortamı terketmesi ile ilgili değil,İsrail Cumhurbaşkanı'na söyledikleri doğrultusundadır.

Evet,Başbakanımızın, 1 mart tezkeresinin geçmesi ile ilgili söylediklerini unutmuş değilim.Ancak o dönemde de Bülent Arınç,benimle aynı şeyleri düşünmüş,meclisten tezkerenin geçmemesini sağlamıştır.Türkiye'nin genel duruşunu mutlulukla izliyorum.Arada bir istemediğim doğrultuda şeyler oluyorsa da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder