şerefsizim ama suçsuzum...

22 Mart 2009 Pazar

Davos

izliyorum televizyon kanallarında...davos zirvesinin etkilerini....
kimisi "böyle konuşulmaz"diyor,kimisi "diplomasi diye bir şey var diyor"kimisi "ben olsam kalkmaz,ti'ye alırdım"diyor.herkes bir şey diyor yani.
benim de bir şeyler deme hakkım olduğunu düşünüyorum.ben de bu ülkenin vatandaşıyım,ben de islam aleminin bir parçası sayıyorum kendimi.ben de ezilenin yanındayım çünkü.ben de öldürülen çocukların,bebeklerin babası yerine koydum kendimi.ben de gazze'de israil köpekleri ile savaşmak geçirdim içimden.o acıları ben de kısmen hissettim,kısmen diyorum,ateş düştüğü yeri yakar.
SAYIN BAŞBAKAN! HELAL OLSUN...
DİYORUM BEN! BÖYLE ZAMANLARDA BİR SEL OLUR,SESLER,ARDINDAN GELİR...
SONRASINDA NE OLACAK,MEÇHULDÜR.EĞER HER ŞEY TERS DÖNERSE,BEN SADE VATANDAŞ OLARAK,YİNE ARDINDA DURACAĞIM.SÖZÜM SÖZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder